Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Шанскова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Шанскова Т. І. 
Соціально орієнтована підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. І. Шанскова; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан проблеми соціально орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками в її історичному розвитку. Досліджено актуальні проблеми сім'ї, дитинства, початкової школи. Розроблено типологію соціально-педагогічних задач. Теоретично обгрунтовано модель соціально орієнтованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками, яка охоплює цільовий, ціннісно-мотиваційний, змістово-процесуальний, операційно-діяльнісний та оцінно-результативний компоненти. Запропоновано технологію соціально орієнтованої підготовки учителів початкової школи до роботи з батьками й експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шанскова Т. І. 
Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей / Т. І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 142-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально-педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.

Проанализированы особенности социального сопровождения семей и его составляющей части - социально-педагогического сопровождения. Охарактеризованы особенности подготовки будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению семей в высших учебных заведениях.

The article analizes the pecularities of family social counselling and social-pedagogical counselling as its constituent. The author highlights the pecularities of the university training of future social instructors for social-pedagogical counsellingof families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шанскова Т. І. 
Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів / Т. І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 72-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено основний зміст спецкурсу "Соціально-педагогічна підготовка студентів до роботи з батьками".

Изложено содержание спецкурса "Социально-педагогическая подготовка студентов к работе с родителями".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шанскова Т. І. 
Аналіз причин правопорушень неповнолітніх як підгрунтя соціально-педагогічної роботи з молоддю щодо профілактики злочинності / Т. І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30. - С. 50-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сучасний стан проблеми правопорушень, скоєних неповнолітніми в Україні, виділено відмінності між поняттями "правопорушення" та "злочин". Проаналізовано причини правопорушень неповнолітніх за сучасних умов і визначено основні напрями роботи різних соціальних інститутів щодо їх запобігання.

Раскрыта современная ситуация относительно правонарушений, совершенных несовершеннолетними в Украине, выделены отличия между понятиями "правонарушение" и "преступность". Проанализированы причины правонарушений несовершеннолетных в современных условиях и освещены основные направления работы различных социальных институтов по их предупреждению.

The article features the contemporary state of juvenile's offences in Ukraine. The difference between the notions "offence" and "crime" is distinguished. The causes of juvenile's offences in contemporary conditions are analysed and the basic work trends of different social institutes to prevent offences are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Х883.9(4УКР)52 + Ч421.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шанскова Т. І. 
Особливості адаптації дорослих студентів в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілю / Т. І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 57. - С. 97-100. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості адаптації студентів до умов ВНЗ у разі одержання другої спеціальності гуманітарного профілю. На основі системного підходу до вивчення наукових явищ і процесів проаналізовано структуру адаптації студентів до ВНЗ, її форми, часові межі та подано шляхи оптимізації адаптації дорослих студентів до умов другої вищої освіти.

Раскрыты особенности адаптации студентов к условиям ВУЗ при получении второй специальности гуманитарного профиля. На основе системного подхода к изучению научных явлений и процессов проанализированы структура адаптации студентов в ВУЗ, ее формы, временные границы и показаны пути оптимизации адаптации взрослых студентов к условиям получения второго высшего образования.

The article reveals the students' adaptation peculiarities to the conditions of higher educational establishment while getting the second profession of the humanitarian section; on the grounds of the system-wide approach towards the scientific phenomena and processes study the students' adaptation structure in the educational establishment, its forms, time limits are analyzed, the optimization ways to the adult students' adaptation to the conditions of getting the second higher education are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шанскова Т. І. 
Професійна підготовка фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти: теорія і методика : монографія / Т. І. Шанскова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 383 c. - Бібліогр.: с. 338-380 - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади та концептуальні положення професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю за умов другої вищої освіти. Розроблено відповідне методичне забезпечення й андагогічну технологію. Висвітлено особливості їх упровадження у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів, психологів і соціальних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шанскова Т. І. 
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. І. Шанскова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2016. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю за умов другої вищої освіти. Проаналізовано й уточнено базові поняття дослідження: "професійна підготовка", "фахівець гуманітарного профілю", "друга вища освіта", "перепідготовка", "професійна підготовка фахівців гуманітарного профілю за умов другої вищої освіти". Проаналізовано проблеми становлення системи другої вищої освіти гуманітарного профілю в історико-педагогічному контексті. Виділено основні світові тенденції розвитку освіти дорослих та їх вплив на систему другої вищої освіти такого профілю в Україні. Обгрунтовано концептуальні підходи, розроблено й експериментально підтверджено ефективність андрагогічної моделі професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю за умов другої вищої освіти. Створено навчально-методичний комплекс, розроблено та впроваджено авторську андрагогічну технологію, спроектовано подальші шляхи розвитку професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю за умов другої вищої освіти на основі сучасних тенденцій в освітній галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шанскова Т. 
Сучасні тенденції підготовки та перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Європейського Союзу / Т. Шанскова // Укр. полоністика. - 2013. - Вип. 10. - С. 159-169. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Західної Європи і показано можливості втілення цього досвіду в систему перепідготовки та здобуття другої вищої освіти гуманітарного профілю в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р31(4ПОЛ) + С.р31(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання : монографія / О. Є. Антонова, О. С. Березюк, С. С. Вітвицька, О. М. Власенко, О. В. Вознюк, О. А. Дубасенюк, В. В. Желанова, Л. В. Зданевич, В. В. Каплінський, Н. Є. Колесник, І. І. Коновальчук, Л. В. Корінна, О. А. Лавріненко, Л. Б. Лук'янова, М. В. Масловська, Н. М. Мирончук, Н. Г. Ничкало, Н. Г. Сидорчук, Д. В. Чернілевський, Т. І. Шанскова, В. В. Ягупов; ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Рута, 2016. - 399 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності на основі концептуальних ідей академіка I. A. Зязюна, проблеми освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання, практико-орієнтовані підходи до професійної майстерності фахівців. Окреслено перспективи розвитку концепції неперервної освіти дорослих. Розглянуто професійно важливі якості сучасного вчителя як творчої особистості. Обгрунтовано модель професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дезадаптованими дошкільниками. Проаналізовано безробіття як соціально-економічну проблему України, визначено шляхи її вирішення. Подано інформацію щодо впровадження андрагогічної технології у процес професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю під час здобуття другої вищої освіти. Висвітлено шляхи оптимізації педагогічної освіти та перспективи її розвитку. Визначено роль українознавства в моральному та патріотичному вихованні особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського